onsdag 26 maj 2010

Sått landet

I måndags sådde jag landet och planterade ut purjolöks plantorna som jag dragit upp inne, det är sent att så jag vet men jag hoppas någonting kommer upp iallafall.
Har sått socker ärt, Västerås gurka, sallad och persilja. Det är bara lite kvar att göra på grusgårn också, sen kan man gå med grus skyffeln och det underlättar något enormt. I går bara regnade det hela dagen, så jag åkte och handlade på eftermiddagen, det var rätt mycket att fylla upp så det blev full bil, många kassar.
Någon dag ska vi åka till Axfood också och handla maten till studenten.
Idag skiner solen och jag hoppas den gör det i morgon också för då är jag ledig, så jag kan göra klart grusgårn och trädgården, och släppa det sen.

Kramar Marie

1 kommentar:

  1. tänk på att stanna upp och njuta ibland också MÅNGA KRAMAR

    SvaraRadera