onsdag 20 oktober 2010

Onsdag och arg

Har återigen pratat med ortopeden, ja hon skulle försöka skynda på så jag får komma tidigare men sjukskriva nja jag kunde ju vara hemma en vecka själv, och det kan jag ju men alla som känner mig och vet hur arbetet ser ut vet att det är svårt att bara vara hemma så där när man inte har feber och är döds sjuk.
Men men jag kanske måste för just nu tar jag det timme för timme, tänker det gåt en liten stund till, men har gått hem tidigare både måndag och tisdag och förmodlingen blir det samma idag med, som det känns just nu, men kanske lättar det......man vet aldrig.
Kram Marie

3 kommentarer:

  1. tänker på dig <3

    Jessica

    SvaraRadera
  2. Många pussar och kramar, låt John gå in och sjukskriv dig älskade mamma!!!!!!

    SvaraRadera
  3. Tänker på dig syster, håller med Nettan, låt honom få jobba och sjukskriv dig.

    Kramar Karin

    SvaraRadera