onsdag 17 november 2010

Mitt i rustning

Vi har äntligen kommit igång med att rusta vardagsrummet, vi hann göra under arbetet på väggarna i helgen och kan tapetsera om vi orkar på kvällarna vi har gjort halva rummet, men sen ska golvet bytas och Leif har inte riktigt kommit på än hur han ska göra vid kamin. Men det löser sig nog. Vi har sagt att vi ska försöka vara klara till jul. Annars är det som vanligt här hemma, har varit till lasarettet och fått mina 4 sprutor i ryggen, tyvärr så hjälpte dom inte så det blir väll fortsatt utredning. Däremot så sen jag fick sprutorna så har jag inte haft fullt lika ont, och känt mig mera rörlig så det är posetivt.
Ha det gott Marie

2 kommentarer:

  1. Skönt att vara igång med rustning.
    Vi (Erik) är klara med köket, känns riktigt bra med en bra spis, ny bänk och diskho med blandare. Vart riktigt fint.
    Nu är det väll bara luckorna kvar.
    Är så arg på mig själv att jag inte lade tillräckligt med lack när jag måla de för några år sen och de börjar bli skavda. Nu finns ju knappast tiden till att göra det själv igen. Men har hittat ett företag som målar om de och det var i alla fall billigare än få nya.

    Nu ska man bara komma igång med nästa projekt som är tapetsering av sovrumet, allt är inköpt så är ju bara att sätta igång. Men det ska passa med tid osv. Det är ju inte bara att köra när man har två små barn.
    Ha det jätte fint så ses vi nästa helg. :)

    Kram Karin

    SvaraRadera
  2. Lycka till med färg och tapeter!!!

    Karin

    SvaraRadera